האם התקשרתם להגיד תודה לפרחים שקיבלתם?
מניסיון של הרבה שנים יצא לי לשמוע כי הרבה לקוחות שואלים האם הזר הגיע ליעד? ואכן אנחנו בפרחי ברזיל עושים מאמצים רבים לרצות את הלקוחות רק שלו יעזבו אותנו תמיד החשש קים שלא עשינו משהו לא בסדר, תמיד אנחנו לוקחים ללב אם לקוח מתלונן, העניין הוא כי התלונות שלנו לא על למה הזר הגיע מאוחר? או למה הזר לא טרי ? או למה הזר לא מרשים?
אין לנו בעיות כאלה ואין לנו שאלות כאלה, אנחנו משתדלים לרצות את הלקוחות בכך שאנחנו נותנים תמורה מלאה לכספם, הזר טרי, הזר מעוצב להפליא כמו שמירל'ה ואולה השוזרות הנפלאות יודעות לעצב, משלוח מגיע כמו טיל בזמן שתואם מראש, הבעיה היא כי התלונות הן כתוצאה מכך כי לפעמים מקבלי הפרחים לא מתקשרים להגיד תודה על זר הפרחים שקיבלו, זה גורם לנו מעט כאב ראש אבל התרגלנו, אנחנו משתדלים להסביר כי אין להרבה אנשים מודעות להגיד תודה, אני מפרש את זה כמין ביישנות ונבוכות מהטוב שקבלו, אנשים לא יודעים להגיב במצבים כאלה, פעם שלחתי זר לחבר מאושפז בבית חולים איכילוב הוא לא התקשר להגיד תודה, לפני הרבה שנים רעייתי קיבלה זר פרחים להולדת הבן מהבוס הגדול במשרד עורכי דין בו עבדה, היא לא אמרה לו תודה על זר הפרחים ששלח, היא התביישה ולכן ביקשה מחברה מהעבודה להגיד תודה לבוס הגדול והמרשים.
מסקנה: כאשר מקבלים זר פרחים, מיד אבל מיד, להרים טלפון לשולח/ת להגיד תודה על הזר היפה שקיבלנו.
אני מאמין מניסיון של שנים בפרחי ברזיל כי רוב חנויות הפרחים בארץ עושים מאמצים לשרת את הציבור הגדול של אוהבי הפרחים בנאמנות במסירות ושולחים פרחים טריים ויפים כל אחד לפי סגנונו, כול הכבוד לחנויות הפרחים שמאריכות ימים ושנים העבודה בחנות פרחים היא קשה מנשא, לכן צריך להבין שלפעמים מקבלי הפרחים לא מתקשרים להגיד תודה, ומה שבטוח חנות הפרחים לא עשתה בושות.